مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-15سياسي

نوجوانی و جوانی؛ فصل برنامه ریزی همت های بلند برای چشم اندازی روشن و درخشان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: آینده موفق ایران قوی در گرو همت بلند نوجوانان و جوانان آن است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: آینده موفق ایران قوی در گرو همت بلند نوجوانان و جوانان آن است.

انسیه خزعلی، امروز پنج شنبه 24 آذر در بازدید از مدرسه حضرت زهرا(س) روستای چهکند در خراسان جنوبی، هوشیاری و آگاهی دانش آموزان را تضمین کننده قدرت کشور در آینده خواند و خاطرنشان کرد: خوشحالم که مهمان دختران خوب دهه هشتادی هستم و این خوشحالی به سبب باوری است که نسبت به دختران دهه هشتادی دارم و می دانم این نسل دختران همت های بلندی دارند، به کم قانع نیستند و برای این ایده آل گرایی برنامه ریزی های هدفمندی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: بهترین و برترین جایگاه برای ایران قوی با حرکت در مرزهای علم رقم خواهد خورد و این مسیر می تواند به رفع محرومیت و اتفاقات خوب مردمی برای رسیدن به ایران قوی منجر شود.

خزعلی با تأکید بر اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند اما سازندگان کل جامعه هستند، گفت: زنان ایران با وجود محدویت ها و تحریم های بسیار همیشه تلاش کردند صدای رسای خود را به جهان برسانند به همین دلیل است که دشمنان تحمل زنان ایرانی را در مجامع بین المللی ندارند اما ایمان دارم صدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی و جوانی؛ فصل برنامه ریزی همت های بلند برای چشم اندازی روشن و درخشان

نوجوانی و جوانی؛ فصل برنامه ریزی همت های بلند برای چشم اندازی روشن و درخشان